23 Ağustos 2013 Cuma

İstanbul Büyükçekmece 2013-2014 Ücretli Öğretmenlik Başvurusu

2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı için İl İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri'nden ücretli öğretmenlik uygulaması ile alakalı ilanlar yayımlanmaya başlandı. 2013-1014 Eğitim-Öğretim yılında İstanbul'un Büyükçekmece ilçesinde ücretli öğretmen olarak görevlendirilmek isteyen adaylar için Büyükçekmece Milli Eğitim Müdürlüğü ilk adımı attı.
26 Ağustos'ta başlayacak olan ücretli öğretmenlik başvuruları için Büyükçekmece Milli Eğitim Müdürlüğü başvuru formu ve adaylardan istenen evrak bilgilerini yayınladı.
Ücretli Öğretmenlik maaşları ve sigorta durumu vb. konularla alakalı detaylı bilgi için buradaki yazımıza göz atabilirsiniz.
Ücretli öğretmenlik başvurusu yapacak olan adaylar
1- Ücretli Öğretmen Başvuru Formu, ( indirmek için tıklayınız )
2- Diploma yada Geçici Mezuniyet Belgesi Fotokopisi,
3- Nüfus Cüzdan Fotokopisi,
evraklarını tamamlayarak Büyükçekmece Milli Eğitim Müdürlüğü'ne başvurabilir.

0 yorum :

Yorum Gönder